My name is Akram Rafichi I am 24 years old. I really like to repair the broken down machines and when the electrical appliances of the family break down it is me who repairs them and I repair even those of the neighbors, since I am gifted for that it is quite naturally that I am I am oriented towards an equipment maintenance training.

When I was admitted to an engineering school I felt lucky to benefit from its training program and the alumni network of the school. I followed a training of 5 years and I was able to familiarize myself with the functioning of the production chains, also know the operation of the various machines and safety rules including the standardization iso 9000 and 14000 and in fifth year I am I am introduced to the latest techniques of personnel management. During this course I did a 6 month internship.

I am from Casablanca and I studied in Casablanca.
Before you speak always ask yourself the question: why do I say this especially if the recruiter has all this information written on the cv? What will it bring to the recruiter to know that?
If for example I say that I am from Marrakech and I will have to move to Marrakech it can be an asset to talk about it, otherwise it is not necessary.

 I had my bachelor's degree in experimental sciences. After getting my baccalaureate, I went to an engineering school in Morocco, I took a 5 years training.

The candidate should have talked about his motivation, why an engineering education? Why this school and not another, what did she bring him? What qualities and skills has it acquired?
Here is a model of a good presentation of Akram



موضوع انجليزي عن الماء للصف الثامن فقرة  برزنتيشن بحث موضوع ملخص جاهز باللغة الانجليزية  انشاء موضوع انجليزي عن ابدا قصير كيفية كتابة موضوع     تعبير باللغة الانجليزية توجيهي قواعد كتابة تعبير  بالانجليزي طريقة سهلة لكتابة تعبير بالانجليزي موضوع تعبير انجليزي يصلح لكل المواضيع كتابة تعبير بالانجليزي عن نفسك وصف تعبير انجليزي يصلح لكل المواضيع موضوع انشاء شامل لكل المواضيع موضوع يصلح لجميع المواضيع موضوع تعبير انجليزي جاهز برجراف ينفع لاى موضوع  موضوع انجليزي عن الماء قصير وسهل فوائد بالانجليزي عبارات  بالانجليزي طويل اهمية مترجم ثالث ثانوي اول ثاني ثانوي متوسط خمس سبع ثمان تسع اربع جمل كلمات كلام مقال علمي مقدمة بحث انجليزي حلول اسباب حل مشكلة طويل شعر وصف قدوتي في الحياه انشودة نشيد كلام جميل حالات واتساب  2018  تعبير انجليزي عن نفسي اول ثانوي تعبير انجليزي عن نفسي قصير تعبير بالانجليزي عن نفسي في المستقبل تعبير عن نفسي بالعربي
تعبير بالانجليزي قصير تحدث عن نفسك باختصار تعبير عن النفس تعبير عن حياتي بالانجليزي
تكلم عن نفسك بالانجليزي باختصار تحدث عن نفسك بالانجليزي تكلم عن نفسك بالانجليزي
موذج تحدث عن نفسك بالانجليزي كيف اصف نفسي بالانجليزي تعبير عن نفسي بالانجليزي للجامعة.
كيف تتحدث عن نفسك باللغة الانجليزية تحدث عن نفسك بالانجليزي التعبير عن النفس myself باللغة الانجليزية تعبير عن نفسي وهواياتي باللغه الانجليزيه تعبير بالانجليزي عن تجربة  حصة اللغة الإنجليزية كتابة موضوع تعبير انجليزي تعبير عن نفسي Expressing myself  تحدث عن نفسك بالانجليزي

تكلم عن نفسك بالانجليزي باختصار

تكلم عن نفسك بالانجليزي تعبير
كيف تقدم نفسك بالانجليزية
تحدث عن نفسك باختصار
تعبير انجليزي عن نفسي اول ثانوي
تعبير بالانجليزي عن نفسي في المستقبل
تعبير بالانجليزي قصير
تحدث عن نفسك في سطور
عرف نفسك بالعربية
تعبير عن نفسي بالانجليزي مترجم بالعربي
تعبير انجليزي عن نفسي اول ثانوي
تعبير بالانجليزي عن نفسي في المستقبل
تعبير عن نفسي بالعربي
كيف تقدم نفسك بالانجليزية
تعبير بالانجليزي قصير
تحدث عن نفسك باختصار
تعبير بالانجليزي عن الروتين اليومي
تكلم عن نفسك بالانجليزي باختصار

Post a Comment

Previous Post Next Post