كلمات حب  بعض الكلمات باللغة  اجمل قصائد الحب باللغة  عبارات جميلة كلمات باللغة مترجمة بالعربي كلمات مهمة كلمات مترجمة مع طريقة نطقها عبارات جميلة مترجمة
كلمات  اعشقك  رسائل الحب  كلام حب باللغة اشعار باللغة عن الحب اقوال عن الحب و الوفاء عبارات مترجمة حكم  كلمة جميل  شتائم  قصائد حب مترجمة حكم وعبر مترجمة للعربية كلام حب باللغة  شعر باللغة  جمل باللغة  كلمات مترجمة بالعربي
عبارات جميلة اشعار نزار قباني حكم باللغة  شعر حزين كلمات حب
كلمة حبي احبك مترجمه كلمة روحي  كلمات اغاني رومانسية مترجمة
حياتي  كلمة حبيبي  كلمة عشقي  اعشقك  كلمات حب  رسائل حب مترجمة بالعربية 2015 شعر حب مترجمة بالعربية كلمات رومانسيه مترجمه مسجات اشتياق للحبيب مترجمة عبارات عن الحياة رسائل حب مترجمة بالعربية جزائرية عبارات جميلة عن الصداقة كلمات حلوه

كلمات حب باللغه السويديه

شعر رومانسي باللغة السويدية
شعر حب بالسويدي
جمل سويدية مفيدة
كلمات سويدية مترجمة بالعربية
قصائد حب سويدية
شعر غزل سويدي
مقولات سويدية

شعر عربي مترجم للسويدي



LÅNGT LÄKSTEKT
liten kärlekstext

Om du vill skriva en text för din kärlek och du saknar inspiration? Här är "färdiga" kärlekstexter som gör det mycket lättare för dig när du är ute av idéer.

Det här är små kärlekstexter som skrivs med kärlek och som bär i sig olika budskap om kärlek, för att du ska se texten av kärlek som passar dig bäst och det bästa uttrycker det du vill säga till din själsförälskare.



Den vackraste gåvan

Min älskling ger dig ett leende varje dag, du är mitt vackraste gåva. Stora kyssar, älskar dig ...



Jag drunknar av dina ögon

När jag tittar på dig drunknade jag av dina ögon, med dig upptäckte jag känslor som fortfarande var okända att jag försöker hålla i mitt hjärta och aldrig bryta dem.



Skatt av mitt liv

Skatt av mitt liv. Du är för mig en gåva från himlen. Varje dag med dig är en dag full av goda minnen att hålla i mitt hjärta. Jag älskar dig, jag älskar dig och jag kysser dig ömt.



Mitt kärlekshjärta

Mitt hjärta du är det vackraste som hände med mig i mitt liv. Jag skriver dig dessa få ord med min kärleks bläck för att berätta att jag älskar dig.



Sedan den första blicken

Min kärlek, eftersom våra ögon har korsat, du har gjort mitt hjärta kapslar, du har störtat och sedan du får mig att förlora mitt huvud. Jag älskar dig





En kärlek för alltid

Min kärlek, vår berättelse är född och den kommer aldrig sluta, vår kärlek växer dag för dag, går in i mitt hjärta och stänger dubbelvridningen. Jag älskar dig och jag kommer att älska dig för alltid.



Våra vägar är länkade

Jag har ingen tvivel om mina känslor för dig. Min kärlek till dig är större än någonting. Ödet tillhör oss, att veta hur man tar samma väg.



Låt mig berätta för dig att jag älskar dig

Min kärlek till dig växer. Låt mig uttrycka min kärlek, låt mig berätta att jag älskar dig för alltid.



Det är du min lycka till

När jag ser dig i ögonen ser jag lycka i dig, min kärlek till dig är så stor, låt mitt hjärta säga dig med vänliga hälsningar: Jag älskar dig galet

Post a Comment

Previous Post Next Post