كلمات حب بالتركي   
بعض الكلمات باللغة التركية    

اجمل قصائد الحب باللغة بالتركية 
عبارات تركية  جميلة
كلمات باللغة التركية  مترجمة بالعربي
كلمات تركية مهمة
كلمات تركية  مترجمة مع طريقة نطقها
عبارات جميلة بالتركية مترجمة
كلمات تركية مشهورة
اعشقك بالتركي
رسائل الحب بالتركي 
كلام حب باللغة التركية اشعار باللغة بالتركية  عن الحب
اقوال تركية عن الحب و الوفاء
عبارات بالتركية  مترجمة
حكم تركيه
كلمة جميل بالتركي
شتائم بالتركي
قصائد حب مترجمة
حكم وعبر بالتركي  مترجمة للعربية
 كلام حب باللغة التركية
شعر باللغة بالتركية
جمل باللغة بالتركية
كلمات بالتركي مترجمة بالعربي
عبارات تركية جميلة
اشعار نزار قباني باللغة التركية
اشعار تركية
حكم باللغة التركية
شعر تركي حزين

كلمات حب بالتركي
كلمة حبي بالتركي
احبك بالتركي مترجمه
كلمة روحي بالتركي
كلمات اغاني تركية رومانسية مترجمة
حياتي بالتركي
كلمة حبيبي بالتركي
كلمة عشقي بالتركي
اعشقك بالتركي

AŞININ KÜÇÜK METİNİ
küçük aşk metni

Aşkınız için bir metin yazmak istiyorsanız ve ilham almıyorsan? İşte, fikirlerden yoksun olduğunuzda sizin için daha kolay hale getirecek "hazır" aşk metinleri.

Bunlar, aşkla yazılmış ve onlara farklı mesaj mesajları götüren küçük aşk metinleridir; sizin için en iyi olan sevginin metnini görmenizi ve ruh eşinize söylemek istediklerinizi en iyi şekilde ifade etmenizi sağlar.



En güzel hediye

Aşkım bana her gün bir gülümseme verirsen hayatımın en güzel hediyesisin. Büyük öpücükler, seni seviyorum ...



Gözlerinden boğuluyorum

Sana baktığım zaman gözlerimle boğdum, seninle kalbimde kalmaya ve asla onları kırmaya çalışmadığım halen bilinmeyen duygular keşfettim.



Hayatımın hazinesi

Hayatımın hazinesi. Sen benim için cennetten bir armağansın. Seninle her gün kalbimde tutmak için güzel anılarla doludur. Seni seviyorum, sana tapıyorum ve seni nazikçe öpüyorum.



Aşkım kalbim

Kalbim sen benim hayatımda olan en güzel şeysin. Seni sevdiğimi söylemek için aşkımın mürekkebi ile şu birkaç söz yazıyorum.



İlk bakıştan beri

Sevgilerim, gözlerim aştığından, kalbini büyüttün, devrildin ve başımı kaybettirdin. Seni seviyorum





Sonsuza kadar bir aşk

Aşkım, hikayemiz doğar ve asla durmaz, aşkımız her geçenar büyür, kalbimize girer ve çift dönüşü kapatır. Seni seviyorum ve seni sonsuza kadar seveceğim



Yollarımız birbirine bağlı

Senin için duygularım hakkında hiç şüphem yok. Senin için aşkım her şeyden büyük. Kader nasıl aynı yoldan geçeceğini bilmek için bize ait.



Sana seni sevdiğimi söyleyeyim

Senin için aşkım büyüyor. Sevgimi ifade edeyim, sana sonsuza kadar seni sevdiğimi söyleyeyim.



O benim mutluluğum

Gözlerinize baktığım zaman, sana mutluluk görüyorum, sana olan aşkım çok büyük, kalbim sana samimi olarak söyleyeyim: Seni delice seviyorum.

Post a Comment

Previous Post Next Post