كلمات حب  بعض الكلمات باللغة  اجمل قصائد الحب باللغة  عبارات جميلة كلمات باللغة مترجمة بالعربي كلمات مهمة كلمات مترجمة مع طريقة نطقها عبارات جميلة مترجمة
كلمات  اعشقك  رسائل الحب  كلام حب باللغة اشعار باللغة عن الحب اقوال عن الحب و الوفاء عبارات مترجمة حكم  كلمة جميل  شتائم  قصائد حب مترجمة حكم وعبر مترجمة للعربية كلام حب باللغة  شعر باللغة  جمل باللغة  كلمات مترجمة بالعربي
عبارات جميلة اشعار نزار قباني حكم باللغة  شعر حزين كلمات حب
كلمة حبي احبك مترجمه كلمة روحي  كلمات اغاني رومانسية مترجمة
حياتي  كلمة حبيبي  كلمة عشقي  اعشقك  كلمات حب  رسائل حب مترجمة بالعربية 2015 شعر حب مترجمة بالعربية كلمات رومانسيه مترجمه مسجات اشتياق للحبيب مترجمة عبارات عن الحياة رسائل حب مترجمة بالعربية جزائرية عبارات جميلة عن الصداقة كلمات حلوه

كلمات حب باللغة الدنماركية
تعلم اللغة الدنماركية
اعضاء جسم الانسان باللغة الدنماركية
ilanguages
موقع تعليم اللغات
موقع تعلم
موقع اللغات
لغات العالم

لغات أخري


Lille tekst af kærlighed
lille kærlighedstekst

Hvis du vil skrive en tekst til din kærlighed, og du mangler inspiration? Her er "færdige" kærlighedstekster, der gør det meget nemmere for dig, når du er ude af ideer.

Disse er små kærlighedstekster skrevet med kærlighed, og som bærer i deres forskellige budskaber om kærlighed, for at du kan se teksten af ​​kærlighed, som passer dig bedst, og det bedste udtrykker det, du vil sige til din sjælsamler.



Den smukkeste gave

Min kærlighed giver dig et smil hver dag, du er mit smukkeste gave. Store kys, elsker dig ...



Jeg drukner dine øjne

Når jeg ser på dig, druknede jeg dine øjne, med dig opdagede jeg følelser, der stadig var ukendte, at jeg forsøger at holde i mit hjerte og aldrig bryde dem.



Skat i mit liv

Skat i mit liv. Du er til mig en gave fra himlen. Hver dag med dig er en dag fuld af gode minder at holde i mit hjerte. Jeg elsker dig, jeg elsker dig og jeg kysser dig ømt.



Mit kærlighedshjerte

Mit hjerte du er den smukkeste ting, der skete for mig i mit liv. Jeg skriver dig disse få ord med blæk af min kærlighed for at fortælle dig, at jeg elsker dig.



Siden det første udseende

Min kærlighed, siden vores øjne er krydset, har du gjort mit hjerte kappet, du har væltet og siden du får mig til at tabe mit hoved. Jeg elsker dig





En kærlighed for evigt

Min kærlighed, vores historie er født, og den vil aldrig stoppe, vores kærlighed vokser dag for dag, går ind i mit hjerte og lukker dobbeltdrejningen. Jeg elsker dig, og jeg vil elske dig for evigt.



Vores stier er forbundet

Jeg har ingen tvivl om mine følelser for dig. Min kærlighed til dig er større end noget andet. Skæbnen tilhører os, at vide, hvordan man tager den samme vej.



Lad mig fortælle dig, jeg elsker dig

Min kærlighed til dig vokser. Lad mig udtrykke min kærlighed, lad mig fortælle dig, jeg elsker dig for evigt.



Det er dig min lykke

Når jeg ser dig i øjnene, ser jeg lykke i dig. Min kærlighed til dig er så stor, lad mit hjerte fortælle dig oprigtigt: Jeg elsker dig gal.

Post a Comment

Previous Post Next Post