كلمات حب  بعض الكلمات باللغة  اجمل قصائد الحب باللغة  عبارات جميلة كلمات باللغة مترجمة بالعربي كلمات مهمة كلمات مترجمة مع طريقة نطقها عبارات جميلة مترجمة
كلمات  اعشقك  رسائل الحب  كلام حب باللغة اشعار باللغة عن الحب اقوال عن الحب و الوفاء عبارات مترجمة حكم  كلمة جميل  شتائم  قصائد حب مترجمة حكم وعبر مترجمة للعربية كلام حب باللغة  شعر باللغة  جمل باللغة  كلمات مترجمة بالعربي
عبارات جميلة اشعار نزار قباني حكم باللغة  شعر حزين كلمات حب
كلمة حبي احبك مترجمه كلمة روحي  كلمات اغاني رومانسية مترجمة
حياتي  كلمة حبيبي  كلمة عشقي  اعشقك  كلمات حب  رسائل حب مترجمة بالعربية 2015 شعر حب مترجمة بالعربية كلمات رومانسيه مترجمه مسجات اشتياق للحبيب مترجمة عبارات عن الحياة رسائل حب مترجمة بالعربية جزائرية عبارات جميلة عن الصداقة كلمات حلوه

كلمات حب باللغه الارمنيه

جمل ارمنية

معاني كلمات ارمنية

قاموس ارمني عربي

ترجمة من عربي الى ارمني

تعلم اللغة الارمنية يوتيوب

احبك بالارمني

حروف اللغة الارمنية

لغة ارمنية





ՍԻՐԻԱՅԻ ՓՈՔՐԱՄԱՍՈՒՄ
փոքրիկ սիրո տեքստը

Եթե ​​ցանկանում եք գրել տեքստի ձեր սիրո համար, եւ դուք չունեք ոգեշնչում: Այստեղ են «պատրաստված» սիրո տեքստեր, որոնք ձեզ ավելի հեշտ դարձնելու դեպքում, երբ դուրս եք գաղափարներից:

Սրանք սիրո գրված փոքր սիրո տեքստեր են եւ նրանց մեջ կրում են սիրո տարբեր ուղերձներ, որպեսզի տեսնեք սիրո տեքստը, որը լավագույնն է ձեզ համար եւ լավագույն արտահայտությունը, ինչ ուզում եք ասել ձեր հոգու զույգին:



Ամենագեղեցիկ նվերը

Իմ սերը ես ժպտում եմ ամեն օր, դու իմ կյանքի ամենագեղեցիկ պարգեւն ես: Մեծ համբույրներ, սիրեք ձեզ ...



Ես աչքերս խեղդում եմ

Երբ ես նայում եմ քեզ, քո աչքերը խեղդում եմ, քեզ հետ ես դեռեւս հայտնի չէի զգացմունքները, որ փորձում եմ պահել իմ սրտում եւ երբեք չեմ կոտրել դրանք:



Իմ կյանքի գանձը

Իմ կյանքի գանձը: Դու ինձ համար երկնքից նվեր ես: Ամեն օր քեզ հետ լավ օրեր են լցված, իմ սրտում պահելու համար: Ես սիրում եմ քեզ, ես քեզ պաշտում եմ, եւ ես համբուրում եմ քեզ:



Իմ սիրո սիրտը

Իմ սիրտը ես ամենագեղեցիկն ես, որն ինձ հետ է եղել իմ կյանքում: Ես գրում եմ այս մի քանի բառերը, իմ սիրո թանաքով, ձեզ ասելու, որ ես սիրում եմ քեզ:



Սկսած առաջին հայացքից

Իմ սերը, քանի որ մեր աչքերն անցել են, դու իմ սիրտը գլխատել ես, տապալում ես, եւ քանի որ դու ես կորցնում իմ գլուխը: Ես սիրում եմ քեզ





Սերը հավիտյան

Իմ սերը, մեր պատմությունը ծնվում է եւ երբեք չի դադարում, մեր սերը օրեցօր աճում է, մտնում է իմ սիրտը եւ կրկնակի շրջադարձ է անում: Ես սիրում եմ քեզ, եւ ես քեզ սիրում եմ հավիտյան:



Մեր ուղիները կապված են

Ես կասկած չունեմ ձեր զգացմունքների մասին: Իմ սերը քեզ համար ավելի մեծ է, քան ամեն ինչ: Ճակատագիրը պատկանում է մեզ, իմանալ, թե ինչպես վարվել նույն ճանապարհով:



Թույլ տվեք ասել ձեզ, ես սիրում եմ քեզ

Իմ սերը ձեզ համար աճում է: Թույլ տվեք արտահայտել իմ սերը, թող ասեմ ձեզ, ես քեզ հավերժ եմ սիրում:



Դա քեզ իմ երջանկությունն է

Երբ ես նայում եմ քեզ աչքերում, ես երջանկություն եմ տեսնում քեզ, իմ սերը քեզ համար այնքան մեծ է, թող սիրտդ ձեզ անկեղծ ասի.

Post a Comment

Previous Post Next Post