كلمات حب  بعض الكلمات باللغة  اجمل قصائد الحب باللغة  عبارات جميلة كلمات باللغة مترجمة بالعربي كلمات مهمة كلمات مترجمة مع طريقة نطقها عبارات جميلة مترجمة
كلمات  اعشقك  رسائل الحب  كلام حب باللغة اشعار باللغة عن الحب اقوال عن الحب و الوفاء عبارات مترجمة حكم  كلمة جميل  شتائم  قصائد حب مترجمة حكم وعبر مترجمة للعربية كلام حب باللغة  شعر باللغة  جمل باللغة  كلمات مترجمة بالعربي
عبارات جميلة اشعار نزار قباني حكم باللغة  شعر حزين كلمات حب
كلمة حبي احبك مترجمه كلمة روحي  كلمات اغاني رومانسية مترجمة
حياتي  كلمة حبيبي  كلمة عشقي  اعشقك  كلمات حب  رسائل حب مترجمة بالعربية 2015 شعر حب مترجمة بالعربية كلمات رومانسيه مترجمه مسجات اشتياق للحبيب مترجمة عبارات عن الحياة رسائل حب مترجمة بالعربية جزائرية عبارات جميلة عن الصداقة كلمات حلوه

كلمات حب باللغه الاذربيجانية

لغة أذرية
ترجمه عربي اذربيجاني
مترجم لغة أذربيجان
الحروف الاذربيجانية
الترجمة من العربية الى الاذربيجانية
تعلم اللغة الأردية
ترجمة لغة اذربيجان

ترجمه من عربي الى اذربيجان

SEÇİLMİŞ KÜÇÜK METİN
az sevgi mətni

Sevginiz üçün bir mətn yazmaq və ilham almadığınız halda? Burada fikirlərdən çıxdığınız zaman sizin üçün daha asanlaşdıracaq "hazır" sevgi mətnləri.

Bunlar məhəbbətlə yazılmış və sevginin fərqli mesajlarını daşıyırlar, sevginin mətni sənin üçün ən yaxşı olanı görmək üçün və sənin həyat yoldaşına nə demək istədiyini ən yaxşı ifadə etmək üçün kiçik sevgi mətnləridır.



Ən gözəl hədiyyə

Sevgim hər gün bir gülümsəməni verirsən, həyatımın ən gözəl hədiyyəsən. Böyük öpüşlər, səni sevirəm ...



Gözlərimdən boğuluram

Sənə baxdığım zaman gözlərimi boğur, səninlə birlikdə ürəyimdə saxlamağa və heç vaxt qırmamağa çalışacağam ki, mən hələ bilinməyən hissləri tapdım.



Həyatımın xəzinəsi

Həyatımın xəzinəsi. Sən mənim üçün göydən bir hədiyyəəm. Hər gün sizinlə qalmaq üçün yaxşı xatirələr dolu bir gündür. Mən səni sevirəm, səni sevirəm və səni bağırırsan.



Sevgi ürəyim

Mənim ürəyim həyatımda baş verən ən gözəl şeydir. Seni sevdiyimi söyləmək üçün sənə olan məhəbbəti ilə bu neçə sözü yazıram.



İlk baxışdan bəri

Gözlərim keçdikdən bəri Sevgim, Sən ürəyimi bağışladım, Səni yıxdı və məni başımı itirdikdən sonra. Mən səni sevirəm





Əbədi sevgi

Sevgim, hekayəmiz doğulur və heç vaxt dayanmayacaq, sevgi gündən-günə böyüyür, ürəyimə daxil olur və ikiqat növbəni bağlayır. Mən səni sevirəm və səni sonsuza qədər sevəcəyəm.



Bizim yollarımız bağlıdır

Mənim üçün hisslərimdən heç bir şübhə yoxdur. Sənə olan sevgim bir şeydən daha böyükdür. Fate bizə aiddir, eyni şəkildə necə yola çıxacaq.



Mən səni sevdiyimi söyləyim

Sənə olan sevgim böyüyür. Sevgimi ifadə edim, sənə deyim ki, səni sonsuza qədər sevirəm.



Bu mənim xoşbəxtliyim

Gözlərinizə baxdığım zaman sənin xoşbəxtliyini görürəm, sənə olan məhəbbətim çox böyükdür, ürəyim səmimi deyir: mən səni dəlicəsinə sevirəm.

Post a Comment

Previous Post Next Post