كلمات حب  بعض الكلمات باللغة  اجمل قصائد الحب باللغة  عبارات جميلة كلمات باللغة مترجمة بالعربي كلمات مهمة كلمات مترجمة مع طريقة نطقها عبارات جميلة مترجمة
كلمات  اعشقك  رسائل الحب  كلام حب باللغة اشعار باللغة عن الحب اقوال عن الحب و الوفاء عبارات مترجمة حكم  كلمة جميل  شتائم  قصائد حب مترجمة حكم وعبر مترجمة للعربية كلام حب باللغة  شعر باللغة  جمل باللغة  كلمات مترجمة بالعربي دوة بلاروسيا روسيا البيضاء الشقراء كاس العالم 
عبارات جميلة اشعار نزار قباني حكم باللغة  شعر حزين كلمات حب
كلمة حبي احبك مترجمه كلمة روحي  كلمات اغاني رومانسية مترجمة
حياتي  كلمة حبيبي  كلمة عشقي  اعشقك  كلمات حب  رسائل حب مترجمة بالعربية 2015 شعر حب مترجمة بالعربية كلمات رومانسيه مترجمه مسجات اشتياق للحبيب مترجمة عبارات عن الحياة رسائل حب مترجمة بالعربية جزائرية عبارات جميلة عن الصداقة كلمات حلوه




МАЛЫ ТЭКСТ КАХАННЯ
невялікі тэкст каханне

Калі вы хочаце, каб напісаць тэкст для кахання і сумую па табе натхненне? Вось тэксты каханне «гатовы», які дапаможа вам велізарную задачу, калі вы затрымаліся для ідэй.

Гэта невялікі тэкст ліста каханне з любоўю і прывядзенне іх у розныя паведамленні пра каханне, вы бачыце тэкст каханне, якая будзе адпавядаць вам лепш за ўсё і які лепш за ўсё выказвае тое, што вы хочаце, каб распавесці сваю другую палоўку.



лепшы падарунак

Мая любоў ты прымушаеш мяне ўсміхацца кожны дзень, ты найвялікшы падарунак у маім жыцці. Вялікія пацалункі, люблю цябе ...



Я патануць вашы вочы

Калі я гляджу на цябе, я патануць вашы вочы з вамі, я выявіў яшчэ ігнараваць пачуцці я імкнуся трымаць у маім сэрцы і ніколі не парушаць іх.



Скарб маім жыцці

Скарб маім жыцці. Вы мне знаходка. Кожны дзень з вамі дзень, поўны добрых успамінаў, каб глыбока ў маім сэрцы. Я цябе люблю, я цябе люблю, і я пацалую цябе пяшчотна.



Маё сэрца любові

Маё сэрца ты самае лепшае, што калі-небудзь здаралася са мной у маім жыцці. Я пішу гэтыя словы з чарніламі маёй любові, каб сказаць вам, што я люблю цябе.



З першага погляду

Мая любоў, так як нашы вочы сустрэліся, Ты перавярнулася маё сэрца, ты скінуты і з таго часу ты зводзіць мяне з розуму. Я люблю цябе.





каханне назаўсёды

Мая любоў, наша гісторыя нарадзілася і яна ніколі не скончыцца, наша любоў расце з кожным днём, у маё сэрца і закрывае двайны паварот. Я люблю цябе, і я люблю цябе назаўсёды.



Нашы шляхі звязаны

У мяне няма ніякіх сумненняў адносна маіх пачуццяў да цябе. Мая любоў да вас больш за ўсё. Лёс належыць нам, нам узяць той жа шлях.



Дазвольце мне сказаць вам, што я люблю цябе

Мая любоў да цябе пастаянна расце. Дазвольце мне выказаць сваю любоў, дазвольце мне сказаць вам, што я люблю цябе назаўсёды.



Ты маё шчасце

Калі я гляджу ў твае вочы, я бачу ў вас счастье, мая любоў да цябе так вялікая, няхай маё сэрца шчыра сказаць: я люблю цябе вар'яцка.

Post a Comment

Previous Post Next Post