كلمات حب  بعض الكلمات باللغة  اجمل قصائد الحب باللغة  عبارات جميلة كلمات باللغة مترجمة بالعربي كلمات مهمة كلمات مترجمة مع طريقة نطقها عبارات جميلة مترجمة
كلمات  اعشقك  رسائل الحب  كلام حب باللغة اشعار باللغة عن الحب اقوال عن الحب و الوفاء عبارات مترجمة حكم  كلمة جميل  شتائم  قصائد حب مترجمة حكم وعبر مترجمة للعربية كلام حب باللغة  شعر باللغة  جمل باللغة  كلمات مترجمة بالعربي
عبارات جميلة اشعار نزار قباني حكم باللغة  شعر حزين كلمات حب
كلمة حبي احبك مترجمه كلمة روحي  كلمات اغاني رومانسية مترجمة
حياتي  كلمة حبيبي  كلمة عشقي  اعشقك  كلمات حب  رسائل حب مترجمة بالعربية 2015 شعر حب مترجمة بالعربية كلمات رومانسيه مترجمه مسجات اشتياق للحبيب مترجمة عبارات عن الحياة رسائل حب مترجمة بالعربية جزائرية عبارات جميلة عن الصداقة كلمات حلوه
كلمات حب باللغه البوسنيه
كيف تتعلم اللغة البوسنية
ترجمة اللغة البوسنية
الحروف البوسنية
قاموس عربي بوسني
البوسنيه اللي ترقص
قاموس اللغة البوسنية
ماهي اللغه الرسميه للبوسنه دولة البوسنة والهرسك بوسنيا

ترجمة من البوسنية الى العربية

MALI TEKST LJUBAVI
mali tekst ljubavi

Ako želite napisati tekst za svoju ljubav i nedostaje vam inspiracija? Evo "gotova" ljubavnih tekstova koji će vam olakšati kada ste van ideja.

To su mali ljubavni tekstovi napisani sa ljubavlju i koji sadrže različite poruke ljubavi, te vidjeti tekst ljubavi koja će vam biti najbolja i koja najbolje izražava ono što želite reći vašoj srodnoj duši.



Najlepši poklon

Moja ljubav mi daješ osmeh svaki dan, ti si najlepši dar mog života. Veliki poljupci, volim te ...



Utonićavam se sa vaših očiju

Kada gledam u tebe, utonuo sam se u oči, a otkrila sam osećanja koja su još uvek nepoznata da pokušavam da zadržim u svom srcu i nikad ih ne slomim.



Treasure of my life

Treasure of my life. Ti si za mene poklon sa neba. Svakog dana sa vama je dan pun pametnih sećanja koji će se zadržati u mom srcu. Volim te, obožavam te i ljubazno te ljubim.



Moje srce ljubavi

Moje srce ti si najlepša stvar koja mi se desila u životu. Ja ti pišem ove reči s mastilom moje ljubavi da ti kažem da te volim.



Od prvog izgleda

Moja Ljubav, pošto su mi oči prešle, Uspeli ste mi srce, srušili ste me, a pošto ste mi učinili da izgubim glavu. Volim te





Ljubav zauvek

Moja ljubav, naša priča se rodi i nikada neće prestati, naša ljubav raste iz dana u dan, ulazi u moje srce i zatvara dvostruki red. Volim te i zauvek ću te voleti.



Naši putevi su povezani

Ne sumnjam u moja osećanja prema tebi. Moja ljubav prema vama je veća od svega. Sudbina pripada nama, da znamo kako da idemo istim putem.



Da ti kažem da te volim

Moja ljubav prema tebi raste. Dozvolite mi da izrazim svoju ljubav, da vam kažem da te volim zauvek.



To si moja sreća

Kada te gledam u oči, vidim sreću u tebi, Moja ljubav prema tebi je tako sjajna, neka mi srce reći iskreno: Volim te ludo


Post a Comment

Previous Post Next Post