كلمات حب  بعض الكلمات باللغة  اجمل قصائد الحب باللغة  عبارات جميلة كلمات باللغة مترجمة بالعربي كلمات مهمة كلمات مترجمة مع طريقة نطقها عبارات جميلة مترجمة
كلمات  اعشقك  رسائل الحب  كلام حب باللغة اشعار باللغة عن الحب اقوال عن الحب و الوفاء عبارات مترجمة حكم  كلمة جميل  شتائم  قصائد حب مترجمة حكم وعبر مترجمة للعربية كلام حب باللغة  شعر باللغة  جمل باللغة  كلمات مترجمة بالعربي
عبارات جميلة اشعار نزار قباني حكم باللغة  شعر حزين كلمات حب
كلمة حبي احبك مترجمه كلمة روحي  كلمات اغاني رومانسية مترجمة
حياتي  كلمة حبيبي  كلمة عشقي  اعشقك  كلمات حب  رسائل حب مترجمة بالعربية 2015 شعر حب مترجمة بالعربية كلمات رومانسيه مترجمه مسجات اشتياق للحبيب مترجمة عبارات عن الحياة رسائل حب مترجمة بالعربية جزائرية عبارات جميلة عن الصداقة كلمات حلوه
كلمات حب باللغة الهولندية
شعر الحب باللغة الهولندية
كلام حب هولندي
تعلم هولنديه كلام رومانسي
امثال شعبية باللغة الهولندية
امثال هولندية
عدد كلمات اللغة الهولندية
تعلم كلمات هولندية
تعلم اللغة الهولندية بالعربية



KLEINE TEKST VAN LIEFDE
kleine liefdes tekst

Als je een tekst voor je liefde wilt schrijven en je hebt geen inspiratie? Hier zijn 'kant-en-klare' liefdesvertalingen die het voor u veel gemakkelijker zullen maken als u geen ideeën meer heeft.

Dit zijn kleine liefdes-teksten die met liefde zijn geschreven en die verschillende liefdesboodschappen bevatten, zodat u de tekst van liefde kunt zien die het beste bij u past en die u het best uitdrukt wat u tegen uw zielsverwant wilt zeggen.



Het mooiste geschenk

Mijn liefje, je geeft me elke dag een lach, je bent de mooiste gave van mijn leven. Dikke kussen, hou van je ...



Ik ben aan het verdrinken

Als ik naar je kijk, verdrink ik je ogen, met jou ontdekte ik nog onbekende gevoelens die ik in mijn hart probeer te houden en ze nooit breek.



Schat van mijn leven

Schat van mijn leven. Je bent voor mij een geschenk uit de hemel. Elke dag bij je is een dag vol goede herinneringen om in mijn hart te bewaren. Ik hou van je, ik hou van je en ik kus je teder.



Mijn liefdeshart

Mijn hart, je bent het mooiste dat me in mijn leven is overkomen. Ik schrijf je deze paar woorden met de inkt van mijn liefde om je te vertellen dat ik van je hou.



Sinds de eerste blik

Mijn liefde, sinds onze ogen elkaar kruisen, heb je mijn hart laten kapseizen, ben je omvergeworpen en omdat je me mijn hoofd laat verliezen. Ik houd van je.





Een liefde voor altijd

Mijn liefste, ons verhaal is geboren en het zal nooit stoppen, onze liefde groeit elke dag, komt mijn hart binnen en sluit de dubbele draai. Ik hou van je en ik zal altijd van je houden.



Onze paden zijn verbonden

Ik twijfel niet aan mijn gevoelens voor jou. Mijn liefde voor jou is groter dan wat dan ook. Het lot behoort aan ons, om te weten hoe we hetzelfde pad moeten volgen.



Laat me je vertellen dat ik van je hou

Mijn liefde voor jou groeit. Laat me mijn liefde uiten, laat me je vertellen dat ik voor altijd van je houd.



Jij bent mijn geluk


Als ik je in de ogen kijk, zie ik geluk in jou, Mijn liefde voor jou is zo groot, laat mijn hart je oprecht zeggen: ik hou enorm van je.

Post a Comment

Previous Post Next Post