عبارات حب باللغة التركية

عبارات تركية حب مع الترجمة

رسائل حب باللغة التركية مترجمة

عبارات باللغة التركية ومعناها بالعربي

عبارات تركية عن الصداقة مترجمة

عبارات تركية مترجمة

عبارات حب بالتركي تويتر

شعر عن الحب باللغة التركية

مقولات تركية مشهورة

 

seni seviyorum

احبك

 

Seni seviyorum sevgilim

أحبك يا حبيبي

 

Seni seviyorum aşkım seni özledim

أحبك يا حبي أنا أفتقدك

 

 

 

hayatım seninkinde

حياتي في حياتك

 

aşk hayatım

حبي الحياة

 

benim hayatım benim kurallarım

حياتي قواعدي

 

hayatım sensin

حياتي هو أنت

 

sevgilim

عزيزتي

 

 

 

 

sevgilim

حبيبي حبيبي

 

Hayatım seni seviyorum

احبك عزيزتي

 

 

Gözlerim

عيناي

 

gözlerim kapanıyor

عيناي تغلقان

 

gözlerim acıyor

عيني تؤذيني

 

gözlerim seni arıyor

عيناي تبحث عنك

 

İspanyolca 'yı nerede öğrendin

أين تعلمت الإسبانية؟

 

Bizi nereden duydun?

اين سمعت عنا

 

Neredesin

أين أنت

şu anda neredesin

Kadın bayan حاليا

 

Nerede doğdun

أين ولدت

 

o nerede

أين هو

 

Sorun nerede

اين المشكلة

 

istasyon nerede

أين المحطة

 

Çok iyi anlamadım

لم أفهم جيدا

 

Mesajını doğru anlamadım

لم افهم رسالتك

 

param yok

ليس لدي مال

 

benim arabam yok

                            ليس لدي سيارة

 

 

Başından beri seni sonsuza kadar sevdim

لقد أحببتك دائمًا منذ البداية

 

 

 

 

hava güzel

الطقس جميل

 

bugün çok güzel bir hava

الجو جميل اليوم

 

güzel ve sıcak

انه لطيف ودافئ

 

Hava iyi

الجو جميل

 

Benim hayatım

حياتي

 

hayatım şimdi sana bağlı

حياتي تعتمد عليك الآن

 

 

 

hayatım senin için

حياتي لك

 

Bütün hayatım

حياتي كلها

 

özel hayatım

خصوصيتي

 

benim kişisel hayatım

حياتي الشخصية

 

günlük hayatım

حياتي اليومية

 

hayatım şimdi sana bağlı

حياتي تعتمد عليك الآن

 

 

 

Geçen gece ay beni bir yıldız çalarken yakaladı; bana gülümsedi çünkü bunun sana olan aşkım olduğunu biliyordu.

الليلة الماضية ، القمر فاجأني و أنا أسرق نجمة ، لقد ابتسم لي لأنه علم أنها لك حبي.

الحب هو زهرة تنمو في أعماق القلب.

Aşk, kalbin derinliklerinde büyüyen bir çiçektir.

الحب الحقيقي يكمن في إرادة الأفضل دائما لشخص ما حتى لو كان لا يشملك.

Gerçek aşk, siz dahil olmasa bile, her zaman birisi için en iyisini istemektir.

عندما يكون هناك شخصين خلقا ليكونا معًا ، عندما يكون حبهما قويًا حقًا ، لا يمكن أن يفرّقهما شيء.

İki kişinin birlikte olması gerektiği zaman, aşkları gerçekten güçlü olduğunda, onları hiçbir şey ayıramaz.

الاحترام هو أكبر دليل على الحب.

Saygı, sevginin en büyük kanıtıdır.

 

 

أحبك ، بشكل غير طبيعي ، بشكل غير معقول ، بجنون وأنا لست من أجل لا شيء. إنه خطأك ، أنت جميلة. أريد أن أحضنك وأخبرك أنه لا يوجد شيء في العالم يهمني خارجك.

 

 Seni anormal, mantıksız, çılgınca seviyorum ve bununla hiçbir ilgim yok. Senin hatan, harikasın. Sana sarılmak ve senin dışında dünyadaki hiçbir şeyin benim için önemli olmadığını söylemek istiyorum.

 

 

أحبك لأنني رأيت فيك أشياء لم يرها الآخرون وكان الأمر نفسه بالنسبة لك ، أنت تعرف كيف تراني بشكينتفعلة هذا هو السبب في أنها قوية بيننا.

Seni seviyorum çünkü sende başkalarının görmediği şeyler gördüm ve bu senin için aynıydı, beni nasıl farklı göreceğini ve yaşama sevincini bana nasıl geri vereceğini biliyordun. Aramızın güçlü olmasının nedeni bu.

Post a Comment

Previous Post Next Post