كلمات حب بالعبري      
بعض الكلمات باللغة العبرية       

اجمل قصائد الحب باللغة العبرية    
عبارات عبرية   جميلة
كلمات باللغة العبرية  مترجمة بالعربي
كلمات عبرية مهمة
كلمات عبريه  مترجمة مع طريقة نطقها
عبارات جميلة العبرية مترجمة
كلمات هندية  عبرية
اعشقك بالعبري  
رسائل الحب بالعبري
كلام حب باللغة العبرية اشعار باللغة العبرية  عن الحب
اقوال عبري  عن الحب و الوفاء
عبارات بالعبرية  مترجمة
حكم عبريه
كلمة جميل بالعبري  
شتائم بالعبري  
قصائد حب مترجمة
حكم وعبر بالعبرية  مترجمة للعربية
 كلام حب باللغة العبرية 
شعر باللغة العبرية 
جمل باللغة بالعبرية
كلمات بالعبري  مترجمة بالعربي
عبارات هندية جميلة
اشعار نزار قباني باللغة العبرية
اشعار عبرية
حكم باللغة العبرية
شعر عبري حزين

كلمات حب بالعبري
كلمة حبي بالعبري
احبك بالعبري مترجمه
كلمة روحي بالعبري
كلمات اغاني عبرية رومانسية مترجمة
حياتي بالعبري
كلمة حبيبي بالعبري
كلمة عشقي بالعبري
اعشقك بالعبري
كلمات حب بالعبري
رسائل حب بالعبري مترجمة بالعربية 2015
شعر حب بالعبري  مترجمة بالعربية
كلمات عبريه رومانسيه مترجمه
مسجات اشتياق للحبيب بالعبرية مترجمة
عبارات بالعبرية عن الحياة
رسائل حب بالعبرية مترجمة بالعربية جزائرية
عبارات جميلة بالعبرية عن الصداقة
كلمات عبرية حلوه



טקסט קטן של אהבה
טקסט אהבה קטנה

אם אתה רוצה לכתוב טקסט עבור האהבה שלך ואתה חסר השראה? הנה "מוכן" טקסטים אהבה שיהפכו את זה הרבה יותר קל לך כאשר אתה מתוך רעיונות.

אלה הם טקסטים אהבה קטנים שנכתבו עם אהבה, אשר נושאים בהם מסרים שונים של אהבה, לך לראות את הטקסט של אהבה שיתאים לך הכי טוב, כי הטוב ביותר להביע את מה שאתה רוצה לומר את הנפש התאומה שלך.



המתנה היפה ביותר

האהבה שלי אתה נותן לי חיוך כל יום, אתה מתנה היפה ביותר של החיים שלי. נשיקות גדולות, אוהב אותך ...



אני מטביע את עיניך

כשאני מביט בך אני מטביע את העיניים שלך, איתך גיליתי רגשות עדיין לא ידוע כי אני מנסה לשמור על הלב שלי ולא לשבור אותם.



אוצר החיים שלי

אוצר החיים שלי. אתה בשבילי מתנה משמים. כל יום איתך הוא יום מלא זכרונות טובים כדי לשמור על הלב שלי. אני אוהב אותך, אני מעריץ אותך ואני מנשק אותך ברוך.



לב האהבה שלי

הלב שלי הוא הדבר היפה ביותר שקרה לי בחיי. אני כותב לך את המילים האלה עם דיו של האהבה שלי כדי להגיד לך שאני אוהב אותך.



מאז המבט הראשון

האהבה שלי, כי העיניים שלנו חצו, אתה צריך להפוך את הלב שלי להתהפך, יש לך הפילה ומאז אתה גורם לי לאבד את הראש. אני אוהב אותך





אהבה לנצח

אהבתי, הסיפור שלנו נולד והוא לעולם לא יפסיק, אהבתנו גדלה מיום ליום, נכנסת ללב וסוגרת את הסיבוב הכפול. אני אוהב אותך ואני אוהב אותך לנצח.



הדרכים שלנו מקושרות

אין לי ספק לגבי רגשותי כלפיך. אהבתי אליך יותר מכל. גורל שייך לנו, לדעת איך לקחת את אותו הנתיב.



תן לי להגיד לך שאני אוהב אותך

האהבה שלי אליך גדלה. תן לי להביע את אהבתי, תן ​​לי להגיד לך שאני אוהב אותך לנצח.



זה האושר שלי

כשאני מביט בעיניך, אני רואה בך אושר, אהובתי אליך כל כך גדולה, תן לליבי לומר לך בכנות: אני אוהב אותך בטירוף.

Post a Comment

Previous Post Next Post